partnerskaber for trivsel
Som virksomhedspartner kan I aktivt bidrage til at bremse den stigende mistrivsel, og hjælpe piger og unge kvinder, der har det svært.
VI HAR BRUG FOR JER, FORDI FLERE HAR BRUG FOR OS
Pigers mistrivsel stiger. Det oplever vi hver dag i vores rådgivning, og det siger utallige undersøgelser.
- 34% af 16-24-årige oplever lav mental sundhed
- 52% oplever højt stress niveau
- Hver femte pige i 9. klasse har skadet sig selv
Mistrivsel er et problem, der vedkommer os alle, og det samme gør løsningen.
Sammen med erhvervslivet kan vi øge kendskab og synlighed, og sikre at GirlTalk har ressourcer nok til at være der for det stigende antal piger, som har behov for vores hjælp.
Jo større eksponering man har, jo større ansvar har man. I Matas har vi et ansvar for at facilitere en debat om unges selvværd og i særdeleshed med den udvikling vi ser vores samfund, og her kan jeg ikke forestille mig at samarbejde med en bedre ekspert end GirlTalk”
Vidste du...
... at støtte og samarbejde med GirlTalk kan tælle med i jeres ESG-afrapportering?
.. at 43% af globale forbrugere foretrækker at handle hos virksomheder, der bidrager positivt til samfundet, selv hvis produkterne koster mere?
... at 73% af globale forbrugere mener, at virksomheder har et ansvar for sikre positiv forandring i verden?
(ey.com , cabiweb.dk)
Fra den enkelte pige til det sociale ansvar
Er din virksomhed klar, når partnere, investorer og kunder stiller krav til jeres sociale indsatser?
Ved at støtte GirlTalk kan din virksomhed aktivt bidrage til at sikre indsatser, der har vist positive resultater for nogle af lokalsamfundets udfordringer med blandet andet trivsel og mental sundhed.
Det styrker ikke jeres sociale profil og ESG-dokumentation (S) - det er en langsigtet investering i fremtidens arbejdsstyrke, og i det samfund I gør forretning i, og er med til at påvirke.
GirlTalk kæmper for at fremme mental sundhed og trivsel (Verdensmål 3) - en opgave der kræver, at vi forener ressourcer på tværs af erhvervsliv og civilsamfund (Verdensmål 17).
Sammen kan vi både styrke unges trivsel og jeres sociale ansvar og ESG afrapportering.
Læs mere hersådan kan vi samarbejde
I GirlTalk indgår vi i mange typer samarbejder: fra langvarige strategiske partnerskaber til sponsorater og indsamlinger, kampagner, foredrag om trivsel for virksomheder og medarbejdere, og meget mere. Se eksempler på vores samarbejder her.
Gensidig værdi
Som samarbejdspartner gør I ikke kun en forskel for den enkelte pige. Det positive afkast kan være mangesidet.
At tage stilling og ansvar er blandt andet med til at tiltrække og fastholde engagerede medarbejdere, investorer og partnere.
I GirlTalk tror vi på, at de bedste samarbejder er dem, som skaber gensidig værdi og positive resultater, både for jeres virksomhed og for GirlTalk - og vigtigst af alt for de mange piger, vi sammen kan hjælpe og styrke.
Mistrivsel er et problem, der vedkommer os alle, og det samme gør løsningen. Store problemer kræver stærkt samarbejde. Vi må samarbejde på tværs, hvis vi vil problemet til livs
Etiske retningslinjer
GirlTalks etiske retningslinjer for partnerskaber eller samarbejde med private virksomheder kan læses her.